lolita loppis!

Hej Hej!

Jag har precis kommit hem från pappas bror. Där åt jag världens gådaste rabarber paj och middagen var också ganska god. Idag var jag alltså på lolita loppis och gissa ur länge jag fick stå i kö för att komma in?? Jo, jag fick stå i mer än två timmar!!!! och ändå hade jag kommit dit en kvart innan, det var iskallt för jag hade typ bara världens tunnaste jaka som inte värmer. Och jag frågade en i de som höll i det hela när de första hade kommit ooch vet ni vad de sa?? De sa att de första hade sutit där sedan klockan 6 på morgonen!! (det öppnade kl. 12)

Men när jag kom in så var det värt att ha stått i 2 timmar för det var som ett paradis där! Jag köpte ingen kläning för det var alldeles för dyrt, den billigaste som ändå var sööt kostade tusen kronor och det är ju shiit mycket. Men jag köpte iallafall lite saker men jag tar bild på dem i morgon tror jag.

Hittar tvär inga bilder från loppisen (jag hade inte kamera med mig) Aja hoppas ni orkar läsa det här inlägget
godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tolly Polly (=^.^=)

Hej Molly !

Noël har ritat en teckning till dig ! :P

2011-05-03 @ 19:35:47
URL: http://tinkerbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0