Haft många läxor och varit trött

Hej hej!

Jag vet att jag har uppdateratt dåligt, men jag har haft många läxor och så har jag varit trött men nu ska jag försöka blogga igen. Jag tänkte bara säga att jag har varit på dans idag och där var det värsta tjejen som kaxade shiit mycket för att jag, Alva, Astrid och Amanda satt typ på skåpet och pratade med henne. Det var lte konstigt. Men på skolan idag så bakade jag och Tolly (Tova) cupcakes med smak av hallon. dem blev jättegoda. Eller asså jag och Tolly var med några andra men de ville ha choklad men det ville inte jag och Tolly så vi gjorde med bara hallon (=^.^=)
Men nu ska jag göra lite till läxor och sedan ska jag se lite på tv och så. Bye Bye!

 naww! ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0