juste!

hej hej
jag kom just på att jag ju hade shoppat ganska mycket i norge!
det finns en affär där som säljer assnygga kläder. Affären heter Wow och finns bara i norge. Jag har förstås inte bara handlat käder där men jag köpte iallafall 2 plagg eller vad det nu heter. :)

jag ska försöka att ladda upp bilder på kläder imorgon. Det är nmilgen ganska mycket jobb med det för att det går inte att ladda upp bilder som jag har tagit med webcamen. :( men jaja jag får ta kort med digitalkamran och ladda upp på datorn och sedan ladda upp här!

åh en till sak som jag kom på var att vi har fått en kamra så nu kan jag ta bilder och ladda upp! (jag har väll inte skrivit det förut?) men jaja nu bablar jag igen :P

här kommer iallafall en lite bild på mig1 ;I

    gammal arkiv bild som är jättefum men jaja! :)

hej hej från mooolly :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0