I'm back!!!

hej hej alla söta läsare!

jag sitter här i soffan och tar det lungt för att jag känner mig lite sjuk. Jag har ont i halsen och huvudet och så känner jag mig svag i kroppen. Men jag hoppas att jag är bätre senare!
Just nu så läser jag fokis blogg. Jag rekomenderar värkligen den om ni inte käser bloggen.
Men på sportlovet så har jag varti i norge och hälsat på mina släkningar på mammas sida (mamma kommer från norge). Det var nog den sjukaste resan jag någonsin har gjort. För att när jag hade satt mig ner i flygsätet och vi  nästan kommit fram till flygplatsen så sa piloten att det var så tjock dimma så att vi inte kunnde landa. Därför fick vi flyga till en annan flygplats och åka buss därifrån tilldit vi skulle. Bussresan tog ungefär 6 timmar och jag var helt slut efter det. vi hade även tagit båt under bussresan. Och när vi skulle åka hem så såg mamma fel på flygbiljeten så vi missade flyget. Det var inte så kul, men vi fick besella nya biljeter och vi åkte hem på söndagen istället.  men nu känner jag att jag har bablat för mycket så nu laddar jag upp en bild.



hihi! söt va? men nu ska jag kolla lite på tv och sedan kanske jag bloggar lite mer!'

bye bye! see you soon!
// moollsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0