hej hej!

just nu sitter jag i soffan och dricker te och kollar på semester duellen, eller vad det nu heter. Men idag har jag varit i skolan och haft lite tråkigt sedan gick jag ner till MSV och var där lite. Sedan gick jag hem och så gick jag och min pappa på igor sport för att jag skulle köpa ett bar bra spring/dans skor. det var ett par klassiska reebok skor som var vita och rosa, så här så de ungefär ut som de här:



fast där det är rosa är det vitt och där det är vitt är det rosa :)

sedan har jag gjort läan och efter det åt jag middag. Fisk i tomatsås och potatis. Jag gillade inte det så jag rostade 2 mackor och åt det i stället :)

nu ska jag snart gå och lägga mig så godnatt och hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0