hej hej

fårlåt att jag inte bloggade igår men det var ju MSV-DISCO och jag hade fult upp hela kvällen.
Men det var jättekul på msv-discot och jag dansade typ nonstop  enda sen den började tills det slutade. Jag dansade till och med tryckare med en kille men jag säger inte vem det är för det är pinsamt ;)

Men idag så har jag varit i skolan och efter skolan gick jag till msv och sa hejdå till Ketil för att han skulle sluta idag :(

Men nu är jag hemma och har ingenting att göra men ska nog baka och rota lite i kälare och se om jag hittar något till loppisen jag ska ha imorgon med min klass. Det ska bli så himla kul jag hoppas bara inte att det snöar för det skulle inte vara så kul. Det snöade ju idag så det är ju inte helt riskfritt.

men jajaj det var väll allt jag hade och säga och så får ni nu en lite bild på mig:




hahah väldigt snygg bild på mig. ÅH, sommar gud vad jag längtar efter somma att lixom bara sitta i solen och sola. men hedå från mooolly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0