hej hej!

idag har jag inte gjort något speciellt förutom att jag har varit i skolan och varit på min streetdance kurs med Amanda. Innan vi gick till dansen så va vi hemma hos Amanda och åt melis och hade det najs!

men det var väll inte så mycket mer jag hade att skriva om....

Eller just jag kom på en sak och det är att min kusin Anna har kommit hit till stockholm och ska vara här tills på lördag. Men just det är ju bara en dag kvar tills MSV-discot och det kommer bli så himla kul asså!

då hade jag väll inget mer att skriva om så här kommer en litten bild!



hahah en arkiv bild ;) jag som fjortis och än en gång så säger jag att jag inte sminkar mig såhär vanligt vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0