har varit ute

hej hej!
 
jag har precis varit ute med min mamma och gått lite i affärer och fikat på ett café som hette muffins fabriken. Där delade jag och min mamma på en muffin för att dem var enormt stora! Men mumsig var den och smakerna var choklad och hallon, mums!

Innan jag och mamma gick och kollde lite i affärer så var jag och pappa och mamma å kollade på visningar på lägenheter. Men vi hittade ingen som var fin, eller vi gick bara på 1 visning men den lägenheten var inte så fin. :P

jaja nu ska jag nog  gå och kolla lite på tv eller göra något annat tråkigt :)
 här kommer iallafall en litaen bild på mig:



haha en till fjortis bild på mig och än en gång jag sminkar mig absolut inte sådär i värkligheten :)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0