bajskorv!!!!!!!!!!

hej hej!

idag är jag sur på två saker, det första är att jag inte kan gå på pub-kvällen eller familje-kvällen sm vi har döpt den till nu. Det andra är att jag är sjuk så att jag inte kan gå på "familje-kvällen"

men det är iallafall våffel dagen eller vårfrudagen som man kallar det. Jag ska äta vofflor till efterrätt idag! MUMS!

men jag har suttit å varit inte på datorn och sett på tv, barnkanalen, jag vet jag är lite töntig, hahah men det är faktiskt ganska avslappnande att se på barnkanalen för man kollar typ inte, man slö-kollar eller vad men ska säga. åh, nu är det molly mus på tv det måste jag se på mitt faavo program!! haha

det var väll allt jag skulle säga hej hej från moollsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0