SOMMARLOV!!!!!!!

Hej hopp!

Nu är det äntligen sommarlov! Det ska bli så skönt att ha ledigt i 10 veckor och bara ta det lugnt!
Idag har jag iallafall varit med mina kusiner och det ha varit kul! Först va jag i skolan och sen gick jag till stan med min ena kusin och kollade i lite affärer för hon skulle köpa löshår. Sen träffade vi vår andra kusin och vi åt lunch med henne. Jag tog sushi!!! Åh, det är min favvo rätt! Sen så gick vi och kollade i en affär och efter det gick vi hem till henne. Sen åkte jag och min ena kusin hem en först så gick vi in i några affärer. När vi väl kom hem så somnade jag i min säng för att jag var så trött :) Sen hände det inte så mycket mer.

här kommer några bilder på min klänning som jag hade idag på skolavslutningen:


Fin min????



lite otydlig men ändå...

Aja nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, vi ses kanske imorgon eller senare ikväll. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0