En dag med min storebror och hans kompisar!

Tjenare!

Tänkte bara uppdatera lite snabbt om vad jag har gjort idag!
Förs så vaknade jag och åt lite frukost och så, sen så frågade min storebror om jag ville följa med honom eftersom jag inte hade något att göra. Då sa jag såklart ja och följde med. Sedan gick vi runt lite här på söder och sen gick vi till Tanto. I Tanto hade vi tänkt spela minigolf med hans kompisar men det var för dyrt, så vi köpte glass.
Sen så gick vi till en skoaffär för en av min brorsas kompisar skulle kolla på ett par skor och sen så gick jag till Moa själv för att hämta min kofta som jag hade glömt hos henne. Och efter det så gick jag hem och åt lite middag.

Men på vägen hem så började det spöregna! Då menar jag värligen SPÖREGNA! en jag orkade inte vänta till det hade gått över så jag gick hem i allt regn och blev hel genom blöt!



Ojojoj vad långt inlägg men jag hoppas ni orkar läsa allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0