Ny vaken.

Hello!

Idag vet jag inte riktigt ad jag ska göra, det blir väll att pyssla eller rita eller något i den stilen. Men min mamma kommer iallafall upp till mitt landställe idagså det blir kul (hon har jobbat i två veckor). Men hon kommer inte försen på kvällen.

Men nu ska jag gå och klä på mig och så, men undertiden kan ni se på den här videon.



Gud visst är den söt? Jag vet inte vad som är gulligast: de små ljuden som den gör eller att den inte kommer upp... Här kommer iallafall fortsättningen!



Den värkar lite snurrig när den kommer upp för det ser ut som den inte fattar vad som har hänt ^^

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Veckans blogg vinnarna har blivit utsedda! Love

(sorry för ett sent meddelande)

2011-07-13 @ 23:20:56
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Mimmi Naveed

Vad händer?

Måste tänka på annat så just wondering! :)

2011-07-16 @ 22:15:52
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0