veckans blogg!

hej hej allihopa!

idag har jag varit på iskunskap med skolan. Det var ganska kul för att vissa hoppade ner i en isvak där vattnet var såklart iskallt! när vi komm till skolan igen så var jag, lisa, doris, acki, lollo och bobo inne i vårt klassrum och pratade och hade det najs! :)

Sedan gick vi till MSV och då var jag med astrid som går på björngårdsskolan. Vi spelade lite spel och sedan klätrade vi på fontän-statyerna på mariatorget. Vi hade det kul! :)



just nu så sitter jag här och bloggar såklart men jag smaskar också på en riskaka. Jag älskar riskakor särskilt med smak och den som jag äter på har lite choklad och och kokos på ena sidan. mums! <3

 

haha söt va?! <3 aja hejdå vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0