sportlov!

hej hej allihopa jag är ledsen att jag inte bloggade igår, men vi hade gäster och dem gick inte fören klockan halv ett på natten! men jag hade kul. Det var en gammal dagis kompis och hennes syster och hennes föräldrar.

Men idag har jag iallafall varit och kollat på kamror med pappa. Vi hittade ingen som vi ville ha men jag lärde mig en massa om kamror. Jag har inte gjort så mycket annat på den här dan men det är ju sportlov så jag kan göra massa saker senare. Men eftersom det är sportlov så ska jag resa bort till norge och därför så kommer jag ha bloggpaus från måndag till fredag.
Jag ska åka dit för att mina släktningar på mammas sida bor där. Vi har ingen dator där och om vi skulle ha ahft det så skulle jag inte haft tid.
men nu har jag bablat för mycket så här kommer en bild.

 haha har tuperat upp hela mitt hår!

nu har jag nu iget mer att skriva så hejdå och fortsatt trevlig helg! <3

Kommentarer
Postat av: Maja äger allt och alla :D

Haha :D Fett snygg<3

2011-03-19 @ 14:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0