sjuk :(


hejsn hejsan!!


ja rubriken säger ju det mesta men jag hoppas att jag är aningen frisk att gå till skolan. Det är nämligen den bästa skoldagen imorgon, först har vi slöjd sedan har vi rast och efter det har vi hemkunskap, sedan är det lunch och sen är det matte och den sista lektionen är musik! bra dag va?
men jag har iallafall varit hemma idag och eftersom jag är 12 år nu så vabbar inte mina föräldrar mig när jag är sjuk.
men jag har iallafall suttit och tittat på tv typ hela dagen och varit inne på datorn och kollat runt på andra bloggar!
Målade mina naglar idag också eller rättare sagt så har jag pyntat mina naglar. Men jag kan tyvär inte ta några bilder för att vi har ingen kamera och min webcamra är inte så bra.
Men jag har iallafall en bild från i sommras när jag gjorde dem med in morbrors fru. så här såg dem ut:



snygga va?! jag blev iallafall väldigt nöjd med dem! :)

dem som jag gjorde idag såg inte sådär fina ut. Jag använde bara ett gult nagellack och så gjorde jag rosa prickar på det. Det blev ganska snyggt :D

jaja det var väll allt jag behövde säga :) ses nångång hejdå från mooolly !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0