hejsan hejsan!

hej hej allihopa!

idag i skola så började vi tidigare och hade slöjd. Det var kul för vi hade sytt färdigt en tavla som jag och några kompisar hade gjort.
Sedan var det lite andra ämnen.
efter skolan så tränade jag och alva och acki på en låt till skolpjäsen ska bli så himla kul med allt som vi gör!
sedan efter det  så gick jag alva och bobo till vår dans och dansade, men innan gick vi hem till mig för jag hade glömt mina danskläder. oups!

när dansen var fördig satt vi och pratade med amanda för att hon har börjat på dansen. Sedan gick vi till 7eleven och jag köpte en chockladcupcake med chickladtopping! vae jättegod och jag rekomenderar värkligen den! men tyvär blev man typ proppmätt efter en tugga :)

men jaja det var väll allt jag behöve säga och vi ses imorgon för nu ska jag duscha och sedan ska jag nog gå och lägga mig :P

hejdå mina små sötisar! jag bjuder också på en bild från i sommras! *längtar* 
åh, så himla ful asså men somsagt jag bjuuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0