Kanske en systemkamera idag!!!

Halloj!!!

Idag så ska jag åka in till en stad som heter sundsvall som ligger nära mitt landställe, där ska vi (jag och min pappa) kanse köpa en systemkamera!! Åh, jag är så ivrig!! Men bara så att alla vet så är det egensparade pengar som jag köper ifrån. Det är alltså inte mina föräldrar som lägger ut för mig. Jag och min pappa kom överens om att jag kanske skulle få köpa från dem pengar jag har på min bank.

men kamran som jag har siktat in mig på ser ut såhär:



så, såhär ser den ut! jag har sökt mycket på den och läst saker på internet och den värkar väldigt bra!!

är det någon som har en sånhär eller skulle vilja ha en??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0