glömde helt bort det :(

nu har jag åkt upp till mitt landställe fast jag inte ville:( men men!

Men iallafall så när jag satt i bilen igår så kom jag på att jag inte hade ladat över bilderna från Norge och och inte ens tagit kort på kläderna som jag köpte och då tänkte jag så här: "Jaja, det är sånt som sker! Men vänta nu lite jag har ju inte ens med mig alla kläderna som jag köpte i norge! OH NO!!! Men jag kan ju faktiskt ladda över dem bilderna jag har..." När vi är framme så upptäker jag att jag inte har sladden som man laddar över bilderna med... :(
Sååå, det bir inga bilder försen om några dagar, sorry!!



appropå (vet inte hur det stavas) ingenting så kolla på mitt öga på bilden, ser ni den bruna fläcken längst upp på irisen (det förgade på ögat), så ser faktiskt mitt öga ut! jag har inte redigerat det eller något.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0